Velkommen til Wilio!

Du ser Wilio som en uregistreret kunde

Skift til udbyder
Navigation
Services
Prisliste
Om ansøgningen
Download programmet
Hvordan virker det
Hvordan vi kan forbedre
Kontakt os
O Wilio
Log ind
Velkommen til Wilio!

Du ser Wilio som en uregistreret kunde

Skift til udbyder
Navigation
Services
Prisliste
Om ansøgningen
Download programmet
Hvordan virker det
Hvordan vi kan forbedre
Kontakt os
O Wilio
Log ind

Konstruktion af Forsyninger

Leder du efter en udbyder af anlægsteknik? Vi har 25.804 udbydere i denne kategori. Send forespørgsel.

OPRET ANMODNING OM TILBUD

4.610 registrerede fagfolk

82.747 løste projekter

4,8 ud af 5 Gennemsnitlig evaluering af vores eksperter

226 512 Applikationsinstallationer

Konstruktion af Forsyninger

Har du brug for en ydelse inden for civilingeniørområdet? Wilio hjælper dig med at finde kvalitetseksperter i design og implementering af lokale veje og veje til særlige formål, jernbaner og tovbaner, gasrørledninger. Prisen på transportkommunikation afhænger normalt af tjenesternes omfang. Se flere oplysninger om tjenesterne: konsultationer, implementerede ændringer af projektet, transportomkostninger leveret af en af ​​vores 25.804 fagfolk i den givne kategori.

Se også:Prisen

4.610 registrerede fagfolk

82.747 løste projekter

4,8 ud af 5 Gennemsnitlig evaluering af vores eksperter

226 512 Applikationsinstallationer

Brugbar information

Hvad skal du vide

Ingeniørbygninger. Bygning er en byggestruktur bygget med byggearbejde fra byggevarer, der er fast forbundet med jorden. Den faste kombination med jorden forstås at forbinde den faste base, fastgørelsen af ​​bunkernes struktur eller andre ankre eller tilslutning af konstruktionen på territoryets netværk eller teknisk udstyr. Det er dog også bygningerne bygget under jorden. Bygninger som beskrevet ovenfor opdelt i to grundlæggende store grupper og landstrukturer og ingeniørbygninger. Bygningsbygninger er overdækkede bygninger, herunder underjordiske rum. Disse er byggesten designet til at beskytte mennesker, dyr eller ting. De må ikke have vægge, men de skal have et tag. Ifølge formålet med at bruge jordkonstruktion er disse opdelt i boliger eller ikke-boligbyggeri. I næste afsnit betaler vi ikke denne strukturgruppe, men vi vil fokusere på den anden store gruppe af bygninger på ingeniørbygninger. Ingeniørbygninger med hensyn til lovgivning bestemmes i grupper efter visse fælles karakteristika. Et af disse egenskaber er, at den relevante strukturgruppe har fastsat betingelser i specifikke lovbestemmelser, såsom en lovlov, en lov om landingsbanen, telekommunikation, en minedrift, og så videre. Den første gruppe af ingeniørbygninger er motorvejsbygninger, veje, stier, havfresikker eller afdækket parkeringsplads. Her er opbygningen af ​​transportkorridorer på jordens overflade med det faktum, at de er yderligere divideret med trafikbelastningsintensitet, ifølge de naturlige muligheder for webstedet hovedsagelig i forhold til miljøbeskyttelse. I denne gruppe af ingeniørbygninger er det også nødvendigt at vide, at der er en division for at opbygge og styre vejnetværk blandt National Highway Company, Slovaky Road Management, højere territoriale enheder, byer og kommuner. Vejnetværkets betydning og utilstrækkelighed er et stort indflydelse på udviklingen af ​​territoriet, ikke kun efter det økonomiske sted. Ved at opbygge disse ingeniørbygninger er det altid en omfattende investering, landskab af jord, en relativt lang byggetid, men også for kontinuerlig indgriben i livets komfort i området, derfor anvendes forskellige yderligere foranstaltninger ofte for at reducere virkningen af ​​øget Støj, støv og belysning. For eksempel støjvægge eller grønne broer, der sikkert kan passere gennem den hyppige motorvej og veje sikkert. Opførelsen af ​​en rejse eller motorvej er en stor indgriben til territoriet og bør derfor være absolut normal, at på trods af øgede ressourcer, alle negative indgreb ikke kun i menneskers liv, men også i livsfauna og flora på territoriet. Den anden gruppe af ingeniørbygninger er opførelse af jernbane og konstruktion af reb. Disse bygninger er udfordrende territorial planlægning og godkendelsesprocessen og er også betydeligt dyre ud fra perspektivet på at opbygge nye ruter. Den nuværende udfordring med multinationel betydning er behovet for at opbygge højhastigheds-jernbanekorridorer. Dette område omfatter også konstruktion og modernisering af sporvognspor. For en bedre fantasi af ingeniørbygninger fra dette område vil jeg give nogle referencetyper af bygninger, som for eksempel er jernbaneafbrydere, skifteaggregater, jernbanevirksomhedsstrukturer og øvre, bygning og reparation af jernbanesider og jernbanekrydsning. Rebane, der omfatter denne gruppe af ingeniørbygninger, er en trafikfacilitet, der er glat eller cyklisk natur, hvor det er et bærende eller spændingselement af rebet. For os bruges svævebanerne i bjergområder, men også i Bratislava Koliba. Banen er påkrævet for at sikre retningslinjen. Dette bestemmer, at Kadiáľ vil blive trukket af rebet for at bevæge sig. Ifølge kørebanen kender vi kabelbiler og uændrede. Væsenet af suspensionens svævebanen udføres mellem de to stationer og understøttes af flere understøtninger i henhold til territorialaflastningen. Køretøjer suspenderes på støttevævet, hvormed materialet eller folk fra dalstationen transporteres til toppen. Ikke-visuel kabelbane er for eksempel en jordkabelbil, der bevæger sig langs sporet (f.eks. Landskabelbil på Hrebienok, en svævebane til Petřín i Prag). Den mest udvidede uhyggelige reb bane er en velkendt skilifte i forskellige vores skisportssteder. Den tredje gruppe af ingeniørbygninger er opførelse af start- og landingsbaner og tilhørende rullebaner. Det er et passende bygningsteknisk modificerede områder, hvor objekter og faciliteter er bygget med fald, landing, rulning, beskyttelse og behandling af fly. Disse suppleres hensigtsmæssigt med mellemrum til mekanisk arbejde på luftudstyr, forretnings- og lagerområder, men også for passager- og fragtkarakter. Bærerflysanlægget kan dannes af en eller flere start- og landingsveje. Runwaysystemet påvirker kapaciteten hos den pågældende lufthavn. Længden af ​​start- og løbebanen er bestemt rækkevidde af flyetyper, der kan lande i lufthavnen eller fra lufthavnen for at tage afsted. Det rullende spor system påvirker den tid, hvor flyet bevæger sig mellem check-out-overfladen og start- og landingsområdet. Den fjerde gruppe af ingeniørbygninger omfatter broer, overtryk, tunneler, udvekslinger og undergrundsbaner. Bro-objektet er en del af kommunikationen, der erstatter sin naturlige krop på et sted, der overvinder kunstig eller naturlig hindring for at bro. Efter typen af ​​brodannelse kan vi opdele broer på broer, tøfler og gangbroer. Broen vi forstår et broobjekt, der er længere end to meter og plejede at konvertere veje, rørkommunikation eller konstruktionsformål. Hvis broobjektet er kortere end to meter, kalder vi det en handel. Footbridge bruges udelukkende af fodgængeren eller som revision eller servicekommunikation i broer. Jeg giver stadig et kendetegn fra et meget stort og detaljeret problem med broer, i det mindste det grundlæggende tekniske indhold i alle broer end ingeniørbygninger. Deres opgave er at overføre sin egen vægt og en statisk eller dynamisk byrde, der kan handle for enhver bro. Hver bro til grundlæggende forenkling har: - Bridge øvre, som ikke kun overfører deres egen vægt, men også virkningerne af såkaldte. Tilfældige belastningsbelastninger, som den er i direkte kontakt i støttestrukturen. - Støttekonstruktionen overfører dens vægt og belastning af broens øvre bygning. - Bundstrukturen sender belastningen fra hele broen ind i fundamentet. Den femte gruppe af ingeniørbygninger omfatter havne, svømningskanaler, vandløb, dæmninger og dyke og vanding og melirsationsbygninger. Denne type ingeniørbygninger indebærer at bygge byggearbejder, hvilket er reguleringen eller indflydelsen af ​​hydrologiske forhold i naturen, så der ikke er nogen tilfældig eller systematisk skade på ejendom for sikkert at og effektivt at økonomisere i landet og skabe betingelser for at holde vand i landet og dermed mere effektiv brug. Alle interventioner fra sådanne ingeniørbygninger skal sikre bæredygtig udvikling af territoriet, men også for at sikre energiproduktionen fra vedvarende naturressourcer. Den mest berømte sådant del i Slovakiet er vandværket Gabčíkovo. Den sjette gruppe af ingeniørbygninger indeholder opførelse af fjerntliggende og lokal gas, vand, elektricitet, kommunikationsnet, master til dem, spildevandsrensningsanlæg og transformationsstationer. Denne gruppe skal bemærkes, at for yderligere mere præcise destinationer kan sådanne ingeniørbygninger opdeles i fjernbetjening, telekommunikation og elektrisk distribution og lokal rørledning og kabelfordeling. Den grundlæggende forskel er i lovgivningsmæssige tekniske betingelser for konstruktion og den resulterende kompleksitet, hvad enten de planlægger bygninger, men også i deres gennemførelse. Den syvende gruppe af ingeniørbygninger er minedrift og opførelse af minedrift. At bygge disse bygninger er strengt reguleret. Deres virkninger, der påvirker miljøet, er store. Derfor er deres tilladelse multi-scen og tidskrævende. Vores vigtigste websteder omfatter Banska Stiavnica og Kremnica. Det er muligt at blive fortrolig med kun aktuelle aktiviteter i opbygning af minedrift, men også med deres historie i tematiske museer. Den ottende gruppe af ingeniørbygninger er opførelse af energiudstyr, gas- og affaldsforbrændingsanlæg. Vi vil gerne angive, at opførelsen af ​​energiudstyr er i øjeblikket rettet mod at øge deres virkning, således at elektricitet produceres fra overskydende varme, og det kommer til elnettet. Et lignende princip er også i de kun to affaldsforbrændingsanlæg i Slovakiet (Bratislava, Košice), hvor varme og elektricitet fremstilles ved forbrænding under betingelserne og strenge kontrol og dermed som følge af bortskaffelse af affald. Den niende gruppe af ingeniørbygninger omfatter bygninger til behandling og opbevaring af nukleart affald. Det er meget specifikke bygninger, hvis konstruktion styres og overvåges ikke kun af offentlige myndigheder, men også internationale organisationer. Det er på grund af eventuelle lidelser og nedbrud kan have de konsekvenser, der ville overstige statens grænser. Hele livscyklusen for en sådan konstruktion overvåges nøje, og manglende overholdelse af elementære foranstaltninger er sanktioneret. Den mest berømte bygning, der falder inden for den tiende gruppe af ingeniørbygninger - bygninger af kemisk udstyr og raffinaderier er slovakraft. Dette er ikke særlig glad på kanten af ​​Bratislavas hovedstad, men hvad der er værre, så det er risikoen for sin placering på grænsen til vores største drikkevandsreservoir på en nitteø. Ingeniørbygningerne omfatter også tunge industribygninger, hvilket gør høje ovne, cylindriske og støberier. Det er en anden selvstændig gruppe af ingeniørbygninger, der kan påvirke miljøets kvalitet i hele den bredere region betydeligt. For fantasien er den mest berømte bygning fra denne gruppe undslippe jernroner i Košice. En anden gruppe af ingeniørbygninger er afdækket sportskurser, bilindustrien, motorcykel og cykelbanegård, golfbaner. I denne gruppe er bygninger inkluderet for at sikre befolkningens aktive behov. Den følsomme afvikling af disse bygninger i naturen er den eneste mulighed for bæredygtig udvikling. I de senere år i Slovakiet, bygninger vi kun kunne se kun i udlandet, mener jeg for eksempel en bil racerbanen slovakiaring i Walnut Potion eller en række golfbaner i Slovakiet. Sidst men ikke mindst er der en gruppe ingeniørbygninger, der udføres i opførelsen af ​​underholdning og hvileparker, zoologiske og botaniske haver. I de senere år blev antallet af underholdningsparker fokuseret på brugen af ​​termiske fjedre, såkaldte akvaparks betydeligt øget. Ved at øge deres kvalitet og tilgængelighed er muligheden for fritidsbrug sikret af en bred gruppe af befolkning. Tværtimod fokuserer zoologiske og botaniske haver på moderniseringen og effektiviteten af ​​brugen af ​​udpeget jord, da muligheden for at få andet jord forhindrer mere udvikling af dette område. Den sidste gruppe af ingeniørbygninger er affaldsanlæg og andre ingeniørbygninger, der ikke er inkluderet i tidligere grupper. Her ville vi røre affaldsopbevaringsbygninger, hvilket stadig er den mest irritable måde at optage med stigende affaldsformation. Bestræbelser på at adskille affald og dermed sortere sin rolle at genbruge er stadig utilstrækkeligt. Affaldsopbevaring er ikke længere fra mellemlangtidsrejsen, og derfor er det nødvendigt at reducere mængden betydeligt og samtidig modernisere teknologien til forbrænding og anden energiforbrug.