Velkommen til Wilio!

Du ser Wilio som en uregistreret kunde

Skift til udbyder
Navigation
Services
Prisliste
Om ansøgningen
Download programmet
Hvordan virker det
Hvordan vi kan forbedre
Kontakt os
O Wilio
Log ind
Velkommen til Wilio!

Du ser Wilio som en uregistreret kunde

Skift til udbyder
Navigation
Services
Prisliste
Om ansøgningen
Download programmet
Hvordan virker det
Hvordan vi kan forbedre
Kontakt os
O Wilio
Log ind

Implementeringsprojekt

Leder du efter en designer til et implementeringsprojekt? Vi har 21.044 udbydere i denne kategori. Send forespørgsel.

OPRET ANMODNING OM TILBUD

4.610 registrerede fagfolk

82.747 løste projekter

4,8 ud af 5 Gennemsnitlig evaluering af vores eksperter

226 512 Applikationsinstallationer

Implementeringsprojekt

Har du brug for en serviceprojektimplementering? Wilio hjælper dig med at finde kvalitetseksperter til at udarbejde den medfølgende rapport, den sammenfattende tekniske rapport og den samlede byggesituation. Prisen på projektdokumentation for byggeriet afhænger normalt af omfanget af ydelser. Se flere oplysninger om tjenesterne: statisk beregning, stykliste, tegninger leveret af en af ​​vores 21.044 specialister i den givne kategori

Se også:Prisen

4.610 registrerede fagfolk

82.747 løste projekter

4,8 ud af 5 Gennemsnitlig evaluering af vores eksperter

226 512 Applikationsinstallationer

Brugbar information

Hvad skal du vide

Implementeringsprojekt af bygningen Hjem Projektledelsen er grundlaget for, at hvert byggeprojekt er baseret på. Byggeprojektlederen skal få forskellige færdigheder og kompetencer til at bevæge sig i projektet og etablere en funktionel forbindelse med mange hold. Byggeprojekter kræver konstant ændringer, og i denne forstand er projektledelsen nøglen til stabiliteten af ​​hele proceduren. I denne artikel vil vi forsøge at udføre grundlæggende begreber og principper i forbindelse med opbygning af projektledelse. Hvad betyder forvaltningen af ​​byggeprojekter (CPM)? Byggeprojektledelsen kan defineres som routing, regulering og overvågning af projektet fra dets oprindelse til slutningen. Det ultimative mål at styre byggeprojekter er fuldt tilfredse med klientens krav til et levedygtigt projekt med hensyn til funktionalitet og budget. Der er en bred vifte af typer af byggeprojekter som business, bolig-, industrielle og tunge byggeprojekter. Construction Project Manager Construction Project Manager er ansvarlig for planlægning, koordinering, budget og tilsyn med projekter fra begyndelsen til slutningen. Kort sagt, byggeprojektlederen skal passe på: Opbygge et budget og forhandle omkostningseffekter Arranger Travel Orders. Vælg den mest effektive bygningsmetode og strategi Bliv i kontakt med brugerdefinerede eller budgetmæssige anliggender kunder Diskuter tekniske og kontraktmæssige detaljer med arbejdstagere og andre fagfolk Pas på personale på byggepladsen med eksperter på byggeri og konstruktion I nogle tilfælde kan det ske, selvom projektet stadig er i udvikling. Udvælgelsen er baseret på auktionsproces med forskellige leverandører. Der er tre rådende metoder baseret på leverandøren: lavt forsyningsvalg, bedste værdi udvælgelse og kvalifikationsbaseret valg. Leverandører bør kunne håndtere vilkårene, budgetspørgsmål, offentlig sikkerhed, beslutningstagning, kvalitetsstyring, arbejdstegning, menneskelige ressourcer og matematik. Konstruktion Projektledelse: Hovedfunktioner Bygningsstyring udvides normalt til en række forskellige funktioner. Det vigtigste af dem kunne opsummeres som følger: 1. Specifikation af målsætningerne og projektplanerne, herunder forslaget til omfanget, tidsplanen, budgettet, beslutningstagning på de ønskede resultater og udvælgelse af projektdeltagere. 2. Øget ressourceeffektivitet ved at opnå arbejdskraft og det nødvendige udstyr. 3. Gennemførelse af mange operationer gennem lovlig koordinering og forvaltning af indgåelse af kontrakter, planlægning, estimering, design og konstruktion under hele proceduren. 4. Effektiv udvikling af pålidelig kommunikation mellem agenter for at løse eventuelle konflikter, der måtte opstå. De vigtigste principper for byggeprojektledelse er ingen hemmelighed, at ledelsen af ​​byggeprojekter er et ret kompliceret område. Der er dog flere grundlæggende principper, der bør holde alle, der bare kommer ind i terrænet. Alt begynder ved at adressere projektejeren til leverandører for at ansøge om bud. Byggeri ledere, der er interesseret i projektgennemførelse, og tilbyder derefter ejerens tilbud. Tilbuddet vil indeholde detaljer om det beløb, som projektejeren skal tilbyde for at afslutte projektet. Der er to typer pris tilbud: 1. Åbn menu: Åbne tilbud er uløseligt forbundet med offentlige projekter. Dette er auktion, hvor enhver leverandør er velkommen til at indsende deres tilbud. Åbent tilbud er normalt åbent fremmet. 2. Lukket menu: Private projekter er baseret på lukkede bud. Projektejeren sender en udfordring til at indsende tilbuddet til et bestemt antal leverandører. Forvaltning af byggeprojekter Efter at have modtaget alle tilbud til et bestemt projekt, er ejeren til at vælge leverandøren en af ​​følgende tre måder: 1. Valg med lav forsyning: I dette tilfælde er det et vigtigt objekt af interesse. Bygningsadministrationsselskaber indsender de laveste tilbud, der er åbne for at fuldføre projektet. Projektejeren vælger det laveste tilbud og fortsætter med hende. 2. Valg af bedste værdi: Denne proces lægger vægt på kvalifikation og pris. Ejeren vælger det mest attraktive tilbud med hensyn til kvalitet og penge. 3. Valg baseret på kvalifikationer: Denne metode vedtages, når kvalifikationen anvendes som et enkelt kriterium for udvælgelse af buildingsledelse. Kvalifikationsanmodning (RFQ) hjælper ejere med yderligere oplysninger om leverandørens erfaring og kompetence i projektorganisationen. Typer af kontrakter Kontrakttype skal også aftales efter udvælgelsesproceduren. Som regel er der fire typer kontrakter: 1. LUMB SUM: Den mest populære form for aftale. Ejeren og entreprenøren satte en fast pris for hele projektet. Prisen forbliver den samme, selvom de samlede omkostninger ved projektet er lavere end det aftalte beløb. 2. Enhedspris: Hvis der er objektive vanskeligheder ved at beslutte om slutpris på forhånd, foretrækkes denne metode. Projektejeren tilbyder materialer med en bestemt enhedspris for at reducere udgifterne. Forvaltning af byggeprojekter 3. Omkostningsgebyr: Priskontrakt plus omkostninger er den bedste kontraktaftale for leverandører. Ud over de samlede omkostninger ved projektet og det aftalte faste leverandørgebyr skal ejeren betale alle andre uforudsigelige udgifter efter afslutningen. 4. Garanteret maksimumspris: Den sidste type kontrakt er ikke særlig forskellig fra tidligere. Nøgleforskellen er den maksimale omkostning, der ikke kan overskrides i dette tilfælde. Projektstyringsprocesser. Menuprocessen afsluttes, og nu er det tid til, at alle mennesker involverer dem i projektet. Generelt har hvert projekt en standard livscyklus uanset de særlige egenskaber. Denne struktur kan beskrives i fire grundlæggende faser: 1. Projektets indledning i første fase fastsættes af projektets mål og gennemførlighed. Dette er et afgørende stadium af hele processen, fordi det kan indikere, om dette projekt er en god mulighed eller ej. Om nødvendigt vil der ske en gennemførlighedsundersøgelse, og den anbefalede løsning / plan udstedes på grundlag af resultaterne. Når alt er besluttet, oprettes et dokument (PID). Projektet lancering giver grundlaget for byggeplanen og er en af ​​de vigtigste artefakter i projektledelse. Udforsk LessBuild i dag! 2. Planlægningsfasen i projektplanlægningsfasen bestemmer alt det arbejde, der skal udføres. Det er en løbende aktivitet næsten indtil projektets afslutning. Hovedprioriteten i planlægningsfasen er tid, omkostninger og ressourcer til projektet. Baseret på disse krav, den strategi, der skal følges. Dette kaldes også Range Management. Et andet vigtigt dokument, der skal udarbejdes, er strukturen af ​​arbejdspladsen (WBS), en tjekliste, der deler alt det nødvendige arbejde for mindre end en fungerende kategori (du kan gøre det i vores byggeplanlægningssoftware). Bare et defineret budget, tidsplan og arbejde, er projektet næsten klar til at starte. Det næste trin i denne virkelig vigtige proces er risikostyring. På dette tidspunkt bør det undersøge alle potentielle trusler for projektet og komme op med en solid løsning. Endelig er kommunikationsplanen også afgørende, fordi den vil sikre, at den effektive informationsstrøm mellem projektpartierne. 3. Gennemførelsesfasen i implementeringsfasen tages i brug af byggeprojektledelsesplanen. Denne fase er generelt opdelt i to hovedprocesser: implementering og overvågning og kontrol. Projektgruppen sikrer implementeringen af ​​de nødvendige opgaver. Samtidig overvåges fremskridt, og der foretages ændringer. Faktisk bruger projektlederen det meste af tiden overvågning og afhængigt af de oplysninger, den modtager, omdirigerer opgaver og opretholder kontrol over projektet. 4. Endelig fase (deadline) Projektets endelige fase er dens officielle opsigelse. Projektlederen evaluerer, hvad det blev godt og refererer til eventuelle fejl. I slutningen er der en projektrapport, beregner det endelige budget og vil give oplysninger om alle opgaver, der forbliver ufærdige. Projektrapporten i kombination med analyse af mulige lidelser vil være en værdifuld feedback til fremtidige byggeprojekter. Projekt planlægning Pålidelig planlægning kan udelukke mange risici, der kan opstå under byggeprojekt. Hovedformålet med planlægning er at forbedre tildelingen af ​​materialer og ressourcer inden for projektet. Dette kan undgås ved mulige forsinkelser, og bedre kommunikation mellem forskellige parter kan sikres. Der er en række forskellige planlægningsteknikker, der kan vælge projektlederen: 1. Ganttov Diagram: Det er utvivlsomt et af de mest praktiske systemer, der kan få et projektgruppe til rådighed. Gantts diagram kan give dig et overblik over bygningsprojektet og informere dig om de opgaver, der blev efterladt eller færdiggjort i tide. 2. Ligevægtsplanlægning: Equilibrium-teknologi er en yderst nyttig metode til gentagne opgaver. Det kan give bemærkelsesværdig hjælp til påfyldning af frister og effektiv ressourcefordeling. 3. Metode for kritisk vej: Det er et af de mest populære planlægningsværktøjer og hjælper meget med at systematisk distribuere ressourcer og den nøjagtige beregning af tidsplaner. Kort sagt kan metoden til kritisk vej bidrage til en tidligere eller i det mindste rettidig afslutning af dit byggeprojekt. 4. Q-planlægning: Denne byggeplanlægningsmetode har for nylig kendt, fordi den giver projektledere mulighed for at kompilere talrige og undertiden modstridende opgaver i den rigtige rækkefølge. Building Project Management Budget At definere budgettet er langt fra et af de mest grundlæggende parametre, som bør tages i betragtning ved udarbejdelsen af ​​et byggeprojekt. Omkostningsestimatet kan være en meget udfordrende opgave, men hvis det gøres ordentligt, kan det være en af ​​nøglerne til succes. Som regel er der fire grundlæggende parametre, som projektlederen skal huske på: 1. Projektanalyse: Den første foranstaltning, der skal vedtages, er at præcisere forskellige mål og begrænsninger for projektet. Når du gør det, kan du få en bedre ide om, hvad du vil opnå, og hvem du har brug for, nøjagtigt for at nå det. 2. Budget estimering: Efter arrangementet af alle prioriteter i dit projekt er tiden at organisere et budget i overensstemmelse med en fast tidslinje. Nu er det en god tid at ansøge om tilbud fra kontraktlige leverandører interesserede. BUDGET CONSTRUCTION. 3. Omkostningsovervågning: Så snart byggeprojektet vil blive lanceret, er det nødvendigt at begynde at overvåge projektets omkostninger. Jo før du begynder at gøre det bedre, fordi det vil give dig mulighed for at finde ud af enhver misbrug af ressourcer, før det er for sent. 4. Regnskab: En højt kompetent regnskabsafdeling er afgørende. I samarbejde med projektgruppen vil de være ansvarlige for at opretholde driften af ​​alle finansielle aftaler efter plan. Juridisk aspekt af byggeprojektet Byggeprojektet består af mange forskellige detaljer. En af de vigtigste, at ingen projektleder bør overses, relateret til sine juridiske parametre. En velforberedt byggeprojektleder bør altid kunne tilbyde svar på potentielle juridiske tvister eller risici, der kan forekomme. På denne måde er hele projektet sikkert og bygget på solide fundamenter. Fem hovedområder skal tages i betragtning: 1. Sider: Denne kategori refererer til alle, der er involveret i byggeprojektet (leverandører, konsulenter, underleverandører, købere osv.) 2. Kontrakter: Selv om der er nogle faste former for kontrakter om byggeprojekter, bør der mange gange de nødvendige ændringer i aftalerne foretages, så juridisk rådgivning er mere end afgørende. 3. Lovgivning og forordning: Kvalitetsretligt hold kan forsikre, at alle forskellige lovgivning og forskrifter er korrekt overholdt. 4. Indkøb: Indkøbsprocessen vedrører køb af alle forskellige materialer og tjenester, der er nødvendige for byggeprojektet. Det er derfor vigtigt, at hele projektet konsekvent reguleres fra et juridisk synspunkt. 5. Forsikring: Der er ingen hemmelighed, at der er mange fysiske farer på byggepladsen. Derfor bør projektlederen informeres og skal tages hånd om alle små detaljer vedrørende forsikringskontrakter. Konklusion. Samlet et byggeprojekt er virkelig udfordrende indsats. Der er en integreret mængde parametre og elementer, der skal udmattes til at analysere.