Ved at bruge disse tjenester, hjemmeside eller app accepterer du vilkår og betingelser for cookies.Mere information

Fortrolighedspolitik

Fortrolighedspolitik

Beskyttelse af dit privatliv og dine personlige oplysninger er meget vigtigt for os. Vi behandler og beskytter de personoplysninger, du giver os i overensstemmelse med gældende lovgivning, især den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og lov nr. 18/2018 Coll. om beskyttelse af personoplysninger. I teksten nedenfor finder du oplysninger om, hvilke personoplysninger vi behandler, til hvilket formål og hvad er dine rettigheder.

1. Grundlæggende begreber

Her er de grundlæggende udtryk, vi bruger i denne fortrolighedspolitik:

Personlig information er enhver information, der vedrører en identificeret eller identificerbar fysisk person, f.eks. navn, efternavn, e-mail-adresse, IP-adresse, brugeradfærd osv.

Anonymiserede data er information, der registreres på en sådan måde, at den ikke repræsenterer eller henviser til en individuelt identificerbar fysisk person.

Den pågældende person er enhver fysisk person, hvis personlige data vi behandler på platformen, især kunden og den professionelle.

Operatør er vores firma People2People, s.r.o., med hjemsted på Suché mýto 6, Bratislava - mestská časť Staré mesto 811 03, IČO: 51 225 221.

Platform er en af ​​de kommunikationskanaler, du har brugt til at kommunikere med os, især websteder www.wilio.comwww.wilio.skwww.wilio.hu -en www.rukie.sk eller mobile applikationer installeret på din mobiltelefon.

Denne fortrolighedspolitik er en integreret del af brugsbetingelserne og er tilstrækkeligt dækket af dens bestemmelser. Vilkår, der ikke er forklaret i denne politik, har den betydning, der tilskrives dem i brugsbetingelserne.

Dette princip om beskyttelse af personoplysninger anses for at være opfyldelsen af ​​den registeransvarliges informationsforpligtelse i forhold til de berørte personer i henhold til art. 13 GDPR.

2. Personoplysninger, formål og juridisk grundlag for deres behandling

Ud over de personlige data, du giver os, såvel som de fleste standardwebsteder, får vi også flere oplysninger fra brugere eller. besøgende på vores platform, som automatisk registreres ved hjælp af forskellige analytiske værktøjer, såsom cookies. Du kan finde mere om cookies og hvordan du kan indstille eller deaktivere dem i afsnittet "Regler for brug af cookies".

2.1 Tekniske data

Under den regelmæssige gennemsøgning af oplysninger på vores platform, dvs. medmindre du registrerer eller på anden måde giver os personlige data, får vi kun tekniske data leveret af din søgemaskine til vores server. Disse data inkluderer især:

  • typen og modellen af ​​det anvendte udstyr
  • IP-adresse,
  • operativsystemets type, version og sprog
  • dato og klokkeslæt for sidste login
  • unik enhedsidentifikator uuid.

Disse data er teknisk nødvendige for, at vi kan vise oplysningerne på platformen og sikre dens stabilitet og sikkerhed. Det juridiske grundlag for behandlingen er derfor vores legitime interesse (artikel 6, stk. 1, litra f), i GDPR).

2.2 Brug af tjenester

Data leveret af dig

For at kunne bruge vores tjenester skal du registrere dig. Ved tilmelding kræver vi især følgende oplysninger:

  • identifikationsdata (navn, efternavn)
  • kontaktoplysninger (telefonnummer, e-mail-adresse),
  • det sted, hvor du anmoder om, eller du leverer tjenester
  • genstand for forretning hhv. ekspertise, erfaring (kun fagfolk)
  • konteadgangsdata (adgangskode).

Baseret på din registrering opretter vi en konto til dig på platformen. Kundens konto indeholder især følgende data: navn, efternavn, telefonnummer, kontaktadresse, henvendelser indtastet på platformen, vurderinger fra fagfolk. Den professionelle konto indeholder især følgende data: navn, efternavn, telefonnummer, kontaktadresse, hjemmeside, ekspertise (udvalgte kategorier), erfaring, brugerbedømmelser, beskrivelse af den professionelle.

Både kundens konto og den professionelle konto, der er offentliggjort på platformen, indeholder kun anonymiserede data. Den komplette (ikke-anonyme) konto for kunden eller den professionelle vises, og kundens kontaktoplysninger vil således blive givet til den professionelle eller omvendt vil kun forekomme i tilfælde af at arrangere kontakt mellem kunden og den professionelle baseret på en specifik anmodning.

Som en del af vores tjenester på platformen kan vi få yderligere oplysninger fra dig, der kan være i karakter af personlige oplysninger, såsom:

  • data indeholdt i dine forespørgsler, tilbud og relaterede servicevilkår (tekster, fotografier, dokumenter osv.),
  • betalingsoplysninger (kun professionelle).

Vi behandler alle ovenstående data primært med det formål at levere selve tjenesten i form af en virtuel markedsplads på platformen, dvs. arrangere kontakt mellem kunden og den professionelle, som især omfatter:

  • oprettelse, vedligeholdelse og administration af en konto på platformen,
  • kundehenvendelser,
  • besvare kundehenvendelser fra fagfolk,
  • matchende algoritme - valg af egnede fagfolk til kundernes efterspørgsel (såkaldt matching af efterspørgsel og udbud),
  • arrangere kontakt med kunden af ​​en valgt professionel efter betaling af det relevante gebyr,
  • kommunikation mellem kunden og den professionelle (chat),
  • erhvervelse og analyse af kunde- og professionelle anmeldelser.

Det juridiske grundlag for behandlingen af ​​disse personoplysninger er udførelsen af ​​kontrakten og de foran-kontraktmæssige foranstaltninger efter anmodning fra den registrerede (artikel 6, stk. 1, litra b), i GDPR). Tilvejebringelse af ovenstående data er nødvendig for fuld levering af tjenester på platformen (kontraktlig forpligtelse). Selv uden registrering, dvs. Du kan dog se oplysningerne på platformen, men du må ikke bruge de tjenester, vi tilbyder, især kan du ikke anmode om, svare på eller kommunikere med andre brugere på platformen.

Data fra andre databaser

For at kontrollere eksistensen og den økonomiske situation for professionelle (registrerede data, forretning, gæld osv.) Indhenter vi også data om fagfolk fra offentligt tilgængelige registre, lister og optegnelser (f.eks. Virksomhedsregister, handelsregister osv.) Og fra tredjeparts databaser. Det juridiske grundlag for sådan behandling af personoplysninger er vores legitime interesse i at formidle kundens kontakt med en reel og økonomisk stabil professionel.

Chatbrugere på platformen

Vi betragter indholdet af kommunikationen mellem kunden og den professionelle i form af chat på platformen som fortroligt (brevhemmelighed), og vi kontrollerer ikke dette indhold, medmindre det er nødvendigt for at bevise, hævde eller forsvare juridiske krav, forhindre, opdage, undersøge og retsforfølge ulovlige handlinger, opfylde juridiske forpligtelser eller medmindre det udtrykkeligt kræves af kunden eller den professionelle, som kommunikationen vedrører.

Valg af fagfolk

For at vælge egnede fagfolk til kundernes efterspørgsel (såkaldt matchende efterspørgsel og udbud) træffer vi beslutninger baseret på automatiseret behandling af professionelle personoplysninger, herunder profilering. Når vi træffer sådanne beslutninger, tager vi beslutninger primært baseret på kunde- og professionelle præferencer under hensyntagen til deres placering, vurdering, kategoripræferencer, funktionsindstillinger, antal udførte projekter og en række andre faktorer, der ændrer sig over tid. Konsekvensen af ​​en sådan beslutning er enten formidling af kontakt med kunden med den efterfølgende mulighed for at indgå en kontrakt med kunden eller fjernelse af en professionel fra listen over kandidater til kundernes efterspørgsel. Vi træffer en automatiseret beslutning på grundlag af art. 22 par. 2 bogstaver a) GDPR, dvs. med den begrundelse, at det er nødvendigt for indgåelse og gennemførelse af kontrakten.

2.3 Forbedring af platform og tjenester

Vi har en legitim interesse (juridisk grundlag i henhold til artikel 6, stk. 1, litra f), i GDPR) i at forbedre platformen, især i at forbedre dens design og optimere dens indhold og funktioner samt at forbedre de tjenester, der leveres via platformen. Vi bruger derfor også dine personlige data til følgende formål:

  • overvågning, analyse og evaluering af din brug af platformen, individuelle sider, undersider og deres funktionalitet,
  • underretning om ændringer på platformen og opdatering af betingelserne for deres brug ved at sende underretninger til din konto eller til din e-mail-adresse,
  • analyse af kunde- og faglige evalueringer og løbende overvågning af kvaliteten af ​​tjenester formidlet gennem platformen, løsning af problemer med kvaliteten af ​​tjenesterne og træffende afhjælpende foranstaltninger
  • overvågning og analyse af kommentarer og feedback fra platformbrugere
  • tilfældige undersøgelser og platformsklassificeringer, der vises til udvalgte brugere.

2.4 Beskyttelse af rettigheder

Vi bruger også dine personlige data til følgende formål:

  • kontrol med overholdelse af betingelserne for brug af platformen og afsløring af deres overtrædelser
  • at bevise, hævde eller forsvare vores juridiske krav, herunder brug i enhver retssag (f.eks. i tilfælde af manglende opfyldelse af kontraktlige forpligtelser)
  • afsløring, forebyggelse eller løsning af svig og enhver anden ulovlig aktivitet på platformen, herunder brug med henblik på efterforskning og retsforfølgelse af de kompetente myndigheder.

For at beskytte platformen og dens brugere mod falske forespørgsler eller tilbud eller anden uretfærdig praksis på platformen, kan vi vedligeholde og opdatere samt offentliggøre på listen en liste (sortliste) over personer, der alvorligt og / eller gentagne gange har overtrådt brugsbetingelserne eller begået svigagtig. sager på platformen, eller der er en rimelig mistanke om sådanne handlinger.

Det juridiske grundlag for sådan behandling af personoplysninger er vores legitime interesse i beskyttelsen af ​​platformen og dens brugere såvel som beskyttelsen og udøvelsen af ​​vores rettigheder (artikel 6, stk. 1, litra f), i GDPR).

2.5 Marketing

Annoncering på platformen

Vores platform inkluderer også reklametilbud fra tredjeparter. Da vi har en legitim interesse i at vise dig annoncer, der er relevante, interessante og personlige for dig, bruger vi også dine oplysninger til følgende formål:

  • overvågning, analyse og evaluering af din aktivitet, mens du bruger platformen (profilering),
  • segmentering af platformbrugere
  • Visning af specifikke kategorier af forespørgsler baseret på din aktivitet
  • Visning af målrettet reklame, tilbud og anden marketingkommunikation på platformen baseret på din aktivitet.
  • måling og evaluering af effektiviteten af ​​reklamer.

Vi bruger forskellige analyse-, forudsigelses- og segmenteringsværktøjer fra tredjeparter, der også er udviklet internt, til at overvåge, analysere og evaluere din aktivitet på platformen. Disse værktøjer giver os mulighed for at overvåge din interaktion med platformen og på baggrund heraf tage skridt til at gøre vores platform og tjenester endnu mere effektive for dig. Det juridiske grundlag for sådan behandling af personoplysninger er vores legitime interesse i at give kunderne individuelle tilbud på produkter og tjenester og dermed i at forbedre vores tjenester som helhed (artikel 6, stk. 1, litra f), i GDPR).

Nyhedsbrev

Vi sender kun reklametilbud og kommercielle meddelelser (nyhedsbrev) til modtagere, der har abonneret på det. Hvis du er interesseret i at abonnere på vores nyhedsbrev, skal du give dit samtykke (det juridiske grundlag er samtykke fra den pågældende person i henhold til artikel 6, stk. 1, litra a), i GDPR). Du skal indtaste din e-mail-adresse, når du abonnerer på nyhedsbrevet. Ved at abonnere på nyhedsbrevet accepterer du behandlingen af ​​e-mail-adressen til markedsføringsformål, dvs. til at tilbyde produkter og tjenester, sende kommerciel information osv. Levering af personoplysninger er frivillig. Du kan når som helst tilbagekalde dit abonnement på nyhedsbrevet ved at sende en e-mail til [email protected] eller ved at klikke på linket i slutningen af ​​hver e-mail, vi sender dig i forbindelse med nyhedsbrevet.

2.6 Opfyldelse af juridiske forpligtelser

Vi behandler også dine personoplysninger i begrænset omfang med henblik på at opfylde fakturering, administrative og andre forpligtelser i henhold til relevante lovbestemmelser, især lov nr. 431/2002 Coll. om regnskab og lov nr. 222/2004 Coll. på merværdiafgift.

Det juridiske grundlag for behandlingen af ​​dine personoplysninger er derfor opfyldelsen af ​​den registeransvarliges juridiske forpligtelser (artikel 6, stk. 1, litra c), i GDPR). Levering af personoplysninger er i dette tilfælde en juridisk forpligtelse, og deres manglende levering ville resultere i umuligheden af ​​at opfylde kontrakten med brugeren og afslutningen af ​​leveringen af ​​tjenester på platformen.

2.7 Kontaktformular, kundelinje, online chat

Hvis du kontakter os via vores kontaktformular eller online chat på vores platform eller på vores kundelinje eller via sociale medier, bruger vi de leverede personlige data til at modtage og behandle dit spørgsmål, din anmodning eller anden forespørgsel. Det juridiske grundlag for behandlingen af ​​dine personlige data er vores legitime interesse (artikel 6, stk. 1, litra f), i GDPR). Vi leverer ikke de personoplysninger, der leveres på denne måde til andre personer, og vi behandler det kun i den tid, der er strengt nødvendigt for at behandle dit spørgsmål eller betyder noget.

3. Levering af personoplysninger

3.1 Mellemmænd

Vi behandler også dine personoplysninger til ovennævnte formål gennem tredjeparter (såkaldte mellemmænd), der sikrer os opfyldelse af visse kontraktmæssige og / eller juridiske forpligtelser samt levering af visse tjenester på platformen, nemlig:

  • behandling af betalinger på platformen
  • marketingkommunikationstjenester, f.eks. afsendelse af e-mail og sms (sms),
  • teknologiske og analytiske tjenester, f.eks. overvågning og analyse af brugeraktivitet på platformen, visning af målrettet reklame på platformen,
  • IT support og udvikling, f.eks. udviklingsarbejdere, systemadministrator, testarbejdere,
  • eksternt callcenter og superbruger service,
  • cloud-tjenester,
  • juridiske, konsulent- og regnskabstjenester
  • outsourcede administrative driftstjenester.

Disse personer har adgang til de personoplysninger, der er nødvendige for udførelsen af ​​disse aktiviteter, men må ikke bruge dem til noget andet formål og er forpligtet til at behandle disse personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning.

3.2 Andre modtagere

Kontraktuelle partnere

Vi deler dine data med dit samtykke og med vores kontraktpartnere, som du er kunde af, nemlig:

  • innogy Slovensko s.r.o. med hjemsted i Hviezdoslavovo námestie 13, 811 02 Bratislava,
  • Východoslovenská energetika a.s. med hjemsted i Mlynská 31, 042 91 Košice,
  • Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, 811 06 Bratislava 1,
  • andre kontraktlige partnere, der er anført på platformen.

Formålet med behandlingen af ​​personoplysninger af disse kontraktlige partnere er at sende forretningsmeddelelser og markedsføringstilbud om deres produkter og tjenester. Det juridiske grundlag for sådan levering af personoplysninger er dit samtykke, som du kan give direkte, når du registrerer dig på platformen ved at indtaste det kundenummer, du har hos den kontraktlige partner. Levering af personoplysninger er frivillig. Hvis du ønsker at have afsluttet denne behandling, kan du når som helst trække dit samtykke tilbage ved at klikke på det link, der er givet i slutningen af ​​hver e-mail, der sendes til dig af vores kontraktlige partner.

Finansieringspartnere

Hvis kunden udtrykker interesse for muligheden for at finansiere projektet gennem et lån, giver vi hans kontaktoplysninger inden for rækkevidde af navn, efternavn, telefonnummer og e-mail-adresse til vores kontraktlige finansieringspartnere, finansielle formidlere. Sådan levering af data finder sted med dit samtykke, hvis du giver det ved at angive din interesse i at finansiere projektet direkte på platformen. Yderligere behandling af personoplysninger med henblik på at arrangere eller levere finansielle tjenester vil blive udført af disse finansieringspartnere som uafhængige operatører, og behandlingen vil være underlagt deres egne regler om beskyttelse og behandling af personoplysninger.

Service af specifikke mærker

For at formidle udførelsen af ​​garanti eller reparation efter garanti af produkter af bestemte mærker (f.eks. Whirlpool, Samsung), leverer vi henholdsvis kundekontaktoplysninger samt information om produktfejl og reparationsmetode og producenten af ​​disse produkter. deres repræsentant for Den Slovakiske Republik. Det juridiske grundlag er en legitim interesse fra en tredjepart (producenten) for at få oplysninger om, hvordan man håndterer klager (i tilfælde af garantireparationer) og produktfejl for at forbedre den samlede kvalitet af sine produkter.

Offentlige myndigheder

Vi leverer dine personoplysninger til statslige myndigheder og andre offentlige myndigheder eller offentlige institutioner, især:

  • at opfylde vores juridiske forpligtelse i det omfang, det er tilladt i henhold til gældende lov,
  • at bevise, hævde eller forsvare juridiske krav, og
  • for at forhindre, afsløre, undersøge og retsforfølge overtrædelser.

3.3 Overførsel til tredjelande

Nogle af de leverandører, vi samarbejder med for at levere tjenester på platformen, behandler også personoplysninger i tredjelande (uden for EU), især i USA. Disse lande har muligvis ikke de samme love om beskyttelse af personlige oplysninger, som er i kraft i vores land eller i Den Europæiske Union. I sådanne tilfælde vil vi dog sikre, at enhver overførsel af dine personoplysninger er underlagt passende sikkerhedsforanstaltninger. I tilfælde af overførsel af personoplysninger til USA bruger vi tjenesteudbydere, der er certificeret i EU-US Privacy Shield-programmet, eller vi bruger standardkontraktbestemmelser, der sikrer et niveau af beskyttelse af personoplysninger svarende til EU-retten. Flere oplysninger kan findes her:

4. Datalagring

Vi gemmer dine personoplysninger i forskellige tidsrum, afhængigt af formålet og det juridiske grundlag for behandlingen.

Brug af platformen og vores tjenester

Vi opbevarer de personlige oplysninger, du giver os under registreringen, så længe din konto på platformen varer. Du kan når som helst afslutte behandlingen af ​​disse personoplysninger ved at indsende en anmodning om at annullere din konto på platformen; dette vil resultere i sletning hhv. anonymisering af dine personlige data og opsigelse af vores kontraktforhold.

Du anerkender, at vi med henblik på udøvelse af eventuelle rettigheder, der skyldes ansvar for mangler (klager), opbevarer en sikkerhedskopi af dine personlige data i vores system i en periode på to (2) år fra annullering af din konto (i udløbet af enhver garantiperiode); i tilfælde af bygninger er denne opbevaringsperiode fem (5) år.

Bemærk, at for at forhindre uønskede personers adgang til de tjenester, der leveres på platformen, gemmer vi data på den såkaldte uønskede personer, dvs. om personer, der tidligere har overtrådt betingelserne for at levere tjenester på platformen alvorligt i ubegrænset periode.

Det juridiske grundlag for lagring af personoplysninger til ovennævnte formål er vores legitime interesse i at beskytte platformen såvel som dens brugere (kunder og fagfolk).

Opfyldelse af juridiske forpligtelser

Vi gemmer personoplysninger, hvis behandling er nødvendig for at opfylde vores juridiske forpligtelser, i den periode, der er angivet i de relevante lovbestemmelser (f.eks. Regnskabsdokumenter i 10 år i henhold til lov nr. 431/2002 Coll. Om regnskab).

Samtykke, betingelser for tilbagetrækning af samtykke

Vi opbevarer personlige data, hvis behandling er baseret på dit samtykke, i det givne samtykke. Hvis du ønsker at få afsluttet denne behandling, kan du når som helst trække dit samtykke tilbage ved at sende en e-mail til [email protected]. Du kan også tilbagekalde tilladelsen til markedsføringsformål ved at klikke på det relevante link i hvert e-mail-nyhedsbrev. I tilfælde af tilbagetrækning af samtykke vil vi straks afslutte behandlingen af ​​de relevante personoplysninger og slette dem, medmindre der er et andet juridisk grundlag for deres videre behandling. Tilbagetrækning af samtykke berører ikke lovligheden af ​​behandlingen, der er resultatet af samtykke før det trækkes tilbage.

Berettiget interesse

Personoplysninger, hvis behandling er nødvendig med henblik på vores legitime interesser, behandler og opbevarer vi i den legitime interesse, eller indtil en indsigelse er indgivet i overensstemmelse med punkt 5.6 nedenfor.

5. Den berørte persons rettigheder

Du har nedenstående rettigheder med hensyn til de personlige oplysninger, vi behandler om dig. Du kan udøve disse rettigheder ved at sende en anmodning til e-mail-adressen [email protected].

5.1 Ret til adgang til data

Du har til enhver tid ret til at anmode om bekræftelse af, om vi behandler dine personoplysninger, og i så fald har du ret til at få adgang til disse data (en kopi af personoplysningerne) og oplysninger om betingelserne for behandlingen af ​​dem. Vi giver normalt disse oplysninger inden for en måned efter modtagelse af en sådan anmodning.

5.2 Ret til at korrigere og supplere data

I tilfælde af forkerte eller ufuldstændige data har du ret til at anmode om rettelse eller supplering heraf. Du kan også selv opdatere dine oplysninger, som du indtastede under tilmeldingen, direkte i afsnittet "Ændring af profil" på din konto. Hvis du har problemer med at opdatere dine oplysninger, bedes du kontakte os.

Bemærk, at de personoplysninger, du giver os, skal være korrekte, nøjagtige og ajourførte, og du er forpligtet til at underrette os om eventuelle ændringer. Enhver skade, der påføres os eller tredjepart som følge af at give ukorrekte, unøjagtige eller ufuldstændige oplysninger, er dit eget ansvar. Vær opmærksom på, at du generelt kun må give os dine egne personlige oplysninger, ikke oplysninger fra tredjeparter, medmindre det udtrykkeligt er angivet i denne fortrolighedspolitik.

5.3 Ret til at slette data, ret til at "glemme"

Bortset fra i tilfælde af tilbagekaldelse af samtykke i henhold til punkt 4 ovenfor kan du få sletning af dine data, selvom en af ​​følgende årsager er opfyldt:

  • personlige data er ikke længere nødvendige til ovenstående formål,
  • du modsætter dig behandlingen af ​​personoplysninger, der udføres på et juridisk grundlag af legitim interesse, og der ikke er nogen legitim grund til behandling,
  • personoplysninger er blevet behandlet ulovligt, eller
  • personoplysninger skal slettes for at overholde en juridisk forpligtelse,

medmindre (bl.a.) behandling er nødvendig for etablering, udøvelse eller forsvar af juridiske krav.

I tilfælde af din anmodning om at slette data, som vi har offentliggjort på platformen, vil vi træffe passende foranstaltninger, herunder tekniske foranstaltninger, i betragtning af den tilgængelige teknologi og omkostningerne ved at gennemføre foranstaltningerne for at informere andre controllere, der behandler dine personlige data, om at du anmoder om sletning af alle links. til disse personoplysninger, en kopi eller replika deraf.

5.4 Retten til at begrænse behandlingen

Desuden kan du anmode om en begrænsning af behandlingen af ​​personoplysninger, hvis

  • du udfordrer nøjagtigheden af ​​personlige data, mens du bekræfter nøjagtigheden,
  • personoplysninger er blevet behandlet ulovligt (i stedet for at anmode om sletning), eller
  • vi har ikke længere brug for personoplysninger til ovenstående formål, men du har brug for det for at bevise, hævde eller forsvare juridiske krav,
  • du modsætter dig behandlingen af ​​personoplysninger, som udføres på det juridiske grundlag for en legitim interesse, under verifikationen af, om der er en legitim grund til deres videre behandling.

5.5 Ret til dataportabilitet

Du kan få dine data, som du har givet os med henblik på udførelse af kontrakten eller på grundlag af samtykke, og som vi behandler automatisk, i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format eller få dem overført direkte til en anden operatør, hvis det er teknisk muligt.

5.6 Ret til indsigelse

Du kan af grunde, der vedrører din specifikke situation, gøre indsigelse mod behandlingen af ​​personoplysninger, der udføres på et juridisk grundlag af legitim interesse. I tilfælde af en sådan indsigelse stopper vi behandlingen af ​​dine personoplysninger, medmindre der gives de nødvendige legitime grunde til deres videre behandling eller grunde til at bevise, hævde eller forsvare juridiske krav.

Du kan også gøre indsigelse mod behandlingen af ​​personoplysninger til direkte markedsføringsformål, herunder profilering. I tilfælde af en sådan indsigelse stopper vi behandlingen af ​​de relevante personoplysninger til sådanne formål.

5.7 Retten til at forklare og anfægte en automatiseret beslutning

Hvis du er professionel - person, og vi har afvist dit tilbud til kundernes efterspørgsel, har du ret til at få en forklaring på denne afvisning, hvis det var en beslutning, der udelukkende blev truffet på automatiseret behandling af personoplysninger og har juridiske virkninger, der påvirker dig eller lignende. påvirker væsentligt. Du har ret til at udtrykke din mening om en given beslutning og derefter (om nødvendigt) retten til at anfægte en automatiseret individuel beslutning og om nødvendigt anmode om menneskelig indgriben fra vores side.

5.8 Retten til at indgive en klage

Hvis du mener, at vi har overtrådt privatlivets love, kan du indgive en klage til tilsynsmyndigheden, som er:

Kontoret for beskyttelse af personoplysninger i Den Slovakiske Republik

Hraničná 12, 820 07 Bratislava

www.dataprotection.gov.sk

6. Sikkerhed af personoplysninger

For at beskytte dine personlige data mod uautoriseret adgang eller manipulation har vi truffet de nødvendige tekniske og organisatoriske foranstaltninger i overensstemmelse med art. 32 GDPR. Disse foranstaltninger inkluderer den nødvendige software og hardware sikkerhed, især adgangskodebeskyttelse, firewalls, antivirus, test og afsløring af muligheden for brud på vores system, adgangskontrol for vores medarbejdere osv. Disse sikkerhedsforanstaltninger tilpasses regelmæssigt og optimeres løbende for at holde trit med den nyeste teknologiske udvikling.

Bemærk dog, at vores platform kan indeholde links til websteder, der drives af tredjeparter. Vi er ikke ansvarlige for informationen på dette websted eller for de tjenester eller produkter, de tilbyder. Brug af dette websted, herunder levering af personoplysninger, sker på egen risiko. Vi anbefaler derfor, at du gennemgår fortrolighedspolitikken (og andre betingelser) på dette websted, før du bruger det for første gang.

7. Gyldighed og opdateringer

Denne fortrolighedspolitik er gyldig fra 25.5.2018.

Vi gennemgår og gennemgår regelmæssigt vores fortroligheds- og fortrolighedsprocesser, og vi opdaterer muligvis denne fortrolighedspolitik fra tid til anden. Hvis en sådan opdatering medfører væsentlige ændringer, giver vi dig besked. Den aktuelle version af fortrolighedspolitikken vil altid blive offentliggjort på vores websted www.wilio.sk og også i vores mobilapplikation.

8. Kontakt

Hvis du har spørgsmål vedrørende behandlingen af ​​dine personlige data eller denne fortrolighedspolitik, kan du kontakte os på [email protected].